فیلتر





گرمایشی

جدیدترین هاپربازدیدترین هامحبوب‌‌ترینپرفروش‌ترینارزان‌ترینگران‌ترین
تعداد نمایش 122448

اگر میدانید در مکان هایی خواهی بود که دسترسی به گاز و بخاری ندارید و میخواهید از سرمای زمستان در امان باشید تهیه لوازم گرمایشی دیگر به شما کمک شایانی میکند.شما عزیزان میتوانید با بهترین قیمت و کیفیت ممکن در این بخش از سایت برق ویژن انواع لوازم گرمایشی را مشاهده و سپس تهیه نمایید.

المنت سماور مهر سان نوین مدل پلان 2000 وات بدنه استیل
المنت سماور مهر سان نوین مدل پلان 2000 وات بدنه استیل
%27 120,000
87,900 تومان
المنت پلان سماور برند : مهر سان نوین توان : 2000 وات جنس بدنه : استیل تک مهره پایه بلند
کرسی برقی 500وات کم مصرف مایا دوشعله مستطیلی (فروش ویژه)
کرسی برقی 500وات کم مصرف مایا دوشعله مستطیلی (فروش ویژه)
%18 290,000
239,000 تومان
کرسی برقی ۲ شعله مایا توان مصرفی ۵۰۰ وات ولتاژ ورودی برق شهری ۲۲۰ ولت دارای ترموستات اتوماتیک درجه ی تنظیم دلخواه
محافظ برق  4 خانه ، صوتی تصویری و کامپیوتر بالاس نور  (با کابل 150 سانتی و 4 متری)
محافظ برق 4 خانه ، صوتی تصویری و کامپیوتر بالاس نور (با کابل 150 سانتی و 4 متری)
ــــــ تماس بگیرید ــــــ
ولتاژ: 220V شدت جریان حداکثر: 10آمپر (3000 ولت آمپر) تعداد پریز: چهار خانه وزن: 500 گرم اندازه: 11/5×16/5 متراژکابل: 150 سانت گارانتی: 24 ماه
بخاری برقی سه شعله 1200 وات اخوان نوید 220 ولت
بخاری برقی سه شعله 1200 وات اخوان نوید 220 ولت
ــــــ ناموجود ــــــ
بخاری برقی ۱۲۰۰ وات کم مصرف اخوان نوید طراحی ساده و کیفیت بالا مناسب برای گرمایش
کرسی برقی ماها سازه مدل گرد ۵۰۰ وات
کرسی برقی ماها سازه مدل گرد ۵۰۰ وات
ــــــ ناموجود ــــــ
اجاق برقی گرد ماها سازه ۵۰۰ وات وزن یک کیلو گرم ابعاد 250×250×10 ولتاژ ورودی 220 ولت شهری قابلیت تنظیم دما و درجه حرارت با روکش توری محافظ دارای گرمای فراوان و پر انرژی است که مناسب محل کار و منزل است که به راحتی قابل حمل و جابجایی است.

تنظیم دمای هوای فضای داخلی ساختمان‌های اداری، مسکونی و تجاری همواره دغدغه ساکنان آن‌ها بوده و هست. در این میان طراحی و تولید لوازم سرمایشی و گرمایشی برقی نیاز افراد به هوای گرم و سرد در فصول مختلف سال را برطرف کرده است. انتخاب اصولی لوازم سرمایشی و گرمایشی دارای مصرف بهینه و متناسب با نیاز مصرف کنندگان امری هوشمندانه است که نباید فراموش کرد. به طور مثال برای فضای منزل به جای اسپلیت دارای توان بیش از ۲۰ هزار، کولر کوچک‌تر کارایی بیشتری دارد. با ما باشید تا انواع تجهیزات سرمایشی و گرمایشی کاربردی و پرطرفدار برقی را بررسی کنیم.

لوازم سرمایشی و گرمایشی

لوازم سرمایشی و گرمایشی

عملکرد لوازم سرمایشی و گرمایشی برقی

رهایی از گرمای طاقت فرسای تابستان استفاده از لوازم سرمایشی را به طور قابل توجهی افزایش داده است. از سوی دیگر دستگاه‌های گرمایشی با گرم کردن سریع و آسان محیط، سرمای زمستان را قابل تحمل و لذت بخش می‌کنند. تجهیزات سرمایشی برقی همانطور که از نامشان پیداست از منبع برق تغذیه کرده و همگی دارای یک موتور قوی هستند.

لوازم سرمایشی و گرمایشی بنا به ساختاری که دارند طی سازوکارهای مختلف انرژی برق را در راستای خنک کردن هوای محیط به کار می‌گیرند. این امر درمورد لوازم گرمایشی برقی متفاوت بوده و انرژی الکتریکی به گرما و حرارت بدل می‌شود. نکته جالب توجه درمورد این محصولات، کارایی بالا و تنظیم دمای هوا در سریع‌ترین زمان است.

انواع لوازم سرمایشی و گرمایشی

لوازم سرمایشی و گرمایشی قابل استفاده در منازل، شرکت‌ها، ساختمان‌های اداری و تجاری تنوع بالایی دارند. بدین صورت که برای هر مکان با هر کاربرد و متراژی، دستگاه سرمایشی و گرمایشی مناسب قابل تهیه است‌. نظر به اینکه هر یک از لوازم گرمایشی و سرمایشی عملکرد و سازوکار خاصی دارند، کاربردی ترین انواع آن‌ها را در ادامه آورده‌ایم.

انواع پنکه

پنکه یکی از قدیمی‌ترین لوازم سرمایشی برقی است که از دیرباز در خانه‌ها، ادارات و مغازه‌ها و محل کار کاربرد دارد. ساز و کار پنکه بدین صورت است که انرژی الکتریکی آن از طریق موتور به انرژی مکانیکی تبدیل شده به پروانه منتقل می‌شود. چرخش پره‌ پروانه‌های پنکه در نهایت سبب ایجاد باد در محیط و خنک شدن آن می‌شود.

پنکه‌ها در دو نوع زمینی و سقفی قابل تهیه هستند‌. پنکه‌های زمینی یا پایه‌دار وزن کمی داشته و به راحتی جابجا می‌شوند. در حالی که پنکه‌های سقفی رو سقف ثابت نصب شده و بهتر فضا را خنک می‌کنند. میزان برق مصرفی این لوازم به نسبت کارایی که دارند مناسب است.

پنکه، ساده‌ترین لوازم سرمایشی و گرمایشی

پنکه، ساده‌ترین لوازم سرمایشی و گرمایشی

فن کوئل از لوازم سرمایشی و گرمایشی پرکاربرد

دستگاه فن کوئل یکی از انواع لوازم سرمایشی و گرمایشی ساده و در عین حال کاربردی محسوب می‌شود که دارای دو بخش اصلی کوئل و فن است. عملکرد فن کوئل‌ها بدین صورت است که آب سرد درون کوئل چرخیده و فن هوای خنک موجود در دستگاه را به محیط منتقل می‌کند. فن کوئل‌ها در انواع بزرگ و کوچک با ظرفیت‌های متفاوت در بازار موجود هستند‌.

این وسیله سرمایشی انتخابی مناسب و کاربردی برای مغازه‌ها، ادارات و حتی منازل است. از قابلیت‌ها و مزایای جالب توجه فن کوئل‌ها، می‌توان به قابلیت گرم کردن هوا در فصول سرد سال اشاره کرد. بدین صورت که با گردش آب داغ در دستگاه، هوای گرم توسط فن به محیط منتقل شده و هوا گرم می‌شود.

کولر آبی

کولر آبی یکی از محبوب‌ترین انواع وسایل سرمایشی برقی مورد استفاده در منازل، محل کار و ساختمان‌های تجاری و آموزشی است. این وسیله سرمایشی با سیستم سرمایش تبخیری، گرمای هوا را گرفته و هوای سرد و خنک را به فضای داخلی ساختمان منتقل می‌کند.

کولرهای آبی در انواع بزرگ و کوچک و توان‌های مختلف برای موقعیت‌های بسیاری قابل استفاده هستند.  نظر به اینکه کولرهای آبی از طریق افزایش رطوبت هوا، محیط را خنک می‌کنند، استفاده از آن‌ها در مناطق مرطوب کشور توصیه نمی‌شود.

کولر گازی

کولرهای گازی از جدیدترین و کاربردی‌ترین لوازم سرمایشی و گرمایشی مورد استفاده در واحدهای مسکونی و تجاری هستند. اسپلیت‌ها در واقع با شعار سرما در گرما و گرما در سرما ساخته شده‌اند. کولر گازی دارای اجزای اصلی چون کندانسور، اپراتور، کمپرسور و شیر انبساط است و عملکرد آن بر اساس چرخه تبرید صورت می‌گیرد. این وسیله کاربردی همانطور که از نامش پیداست به کمک گاز مایع گرمای هوا را گرفته و هوای سرد به محیط منتقل می‌کند.

کولر گازی

کولر گازی

 

 

 

هیتر برقی

لوازم گرمایشی برقی یا بخاری‌های برقی با سازوکار خاصی که دارند بدون نیاز به گاز و سوخت‌های فسیلی به راحتی هوای محیط را گرم می‌کنند. بخاری‌های برقی  که امروزه به عنوان هیتر برقی شناخته می‌شوند در دو نوع فن دار و بدون فن قابل تهیه هستند. هیتر برقی فن دار محصولی است که المنت‌های موجود در آن به وسیله انرژی الکتریکی گرم شده و هوای گرم توسط فن موجود در آن به محیط منتقل می‌شود.

در واقع هیترهای فن دار باد گرم را در محیط پخش کرده و در کمترین زمان بیشترین کارایی را دارند. هیترهای بدون فن همان کار هیترهای فن دار را انجام می‌دهند با این تفاوت که دیگر باد گرم در محیط منتشر نمی‌شود. علاوه بر هیترها نوع دیگری از بخاری برقی‌ها با نام اجاق برقی وجود دارند که از دیرباز مورد استفاده قرار می‌‌گیرند‌. اجاق‌های برقی با استفاده از سیستم تابشی هوا را گرم می‌کنند. توان این وسیله پایین بوده و مناسب گرم کردن زیر میز، زیر تختخواب، کرسی و... هستند.

راهنمای خرید لوازم سرمایشی و گرمایشی

با شروع فصل تابستان و زمستان، تقاضا برای خرید انواع لوازم سرمایشی و گرمایشی به طور قابل توجهی افزایش می‌یابد. اینجاست که سوالات بسیاری برای خریداران وسایل گرمایشی و سرمایشی برقی مناسب و بهینه با پیش می‌آید. برخی از نکات مهم هنگام خرید لوازم گرمایشی و سرمایشی برقی به شرح ذیل هستند.

  • تعیین محل استفاده از وسیله گرمایشی و سرمایشی و انتخاب محصول متناسب با نیاز
  • انتخاب وسیله متناسب با متراژ و اندازه محیط
  • بررسی محل نصب و راه اندازی وسیله گرمایشی و سرمایشی پیش از خرید
  • توجه به میزان مصرف انرژی محصول
  • بررسی تناسب محصول مدنظر با شرایط آب و هوایی منطقه
  • بررسی قیمت
  • توجه به ضمانت نامه

سخن پایانی

به لطف پیشرفت تکنولوژی شاهد طراحی و تولید انواع لوازم سرمایشی و گرمایشی برقی کاربردی و کم مصرف هستیم. در واقع تنوع این لوازم به حدی است که برای هر مکان و متراژی، یک وسیله سرمایشی یا گرمایشی کم مصرف با بازدهی بالا قابل تهیه است. برق ویژن نیز به منظور تامین نیاز مشتریان انواع بخاری برقی و لوازم سرمایشی کاربردی برندهای معتبر را به مشتریان ارائه می‌دهد. کاربران می‌توانند برای بررسی ویژگی‌ها و ساختار این لوازم، مشخصات آن‌ها را در وب سایت مشاهده کنند.