انواع محصولات روشنایی شاهچراغ یکی از بهترین پیشنهاد و گزینه ها برای خرید است.

شرکت صنایع روشنایی شاهچراغ پارسیان با هدف بهبود بخشی و توسعه صنعت روشنایی در سال 1386 در محیطی با متراژ ده هزار متر و احداث سالنی به متراژ چهار هزار متر مربع شروع به فعالیت و پا به عرصه ی تولید محصولات روشنایی گذاشت. این شرکت با به کار گیری متخصصین و مهندسین و نیروهای مجرب، یکی از شرکت های مطرح در صنعت ملزومات روشنایی در سطح کشور است.

شرکت محصولات روشنایی شاهچراغ پارسیان توانسته با استفاده از مجهز ترین و بروز ترین دستگاه ها در زمینه ی طراحی و ساخت جدیدترین و با کیفیت ترین چراغ های روشنایی کم مصرف و جز اولین و برترین تولید کنند گان در سطح کشور در حوزه و صنعت روشنایی طبق استاندارد های روز دنیا باشد.

شرکت صنایع روشنایی شاهچراغ پارسیان توانسته در ساخت و ارائه انواع مختلف چراغ و لامپ های ال ای دی کم مصرف و در کل ملزومات روشنایی در زمینه پروژه های صنعتی، اداری و تجاری، متناسب با نیاز روز دنیا و بازار فعالیتی مستمر داشته باشد و حتی محصولات روشنایی خود را به کشور های همسایه صادر کند. ایجاد هماهنگی فوق العاده ای با دکوراسیون دفاتر و منازل کمک شایان ذکری به شما، معماران، پیمانکاران و طراحان کرده و همچنین با تنوع بالا و کیفیت بی نظیر در برند خود تلاش کند تا نیاز مشتریان خود را رفع کرده و رقابتی جدی با سایر برندها و شرکت های رقیب ایجاد کند.

 

 

 

خطوط تولید این شرکت شامل موارد زیر هستند:

  • خط تولید تمام اتوماتیک فیبر و مدار چاپی محصولات روشنایی
  • سالن مجهز تزریق مواد اولیه پلاستیک فرم و قاب محصولات روشنایی
  • خط تولید بالاست و درایو های الکترونیکی تمام اتوماتیک
  • واحد  تولید تمام اتوماتیک اس ام دی و برد لامپ های ال ای دی
  • واحد قالب سازی مجهز و مدرن
  • خطوط تولید قطعات فلزی و واحد رنگ اتوماتیک پودری الکترواستاتیک
  • آزمایشگاه مجهز تست پارامتر های نور سنجی و الکتریکی
  • واحد مونتاژ، بسته بندی و بارگیری

 

خطوط تولید انواع چراغ های روشنایی به صورت صفر تا صد و به صورت کاملا بومی انجام می گیرد. شرکت صنایع روشنایی شاهچراغ پارسیان این توانایی را دارد که ساخت و ارائه انواع چراغ های روشنایی در زمینه انواع پروژه های صنعتی ، اداری ، تجاری متناسب با نیاز روز را تولید و مهیا و این محصولات را روانه ی بازار کند. تمامی محصولات تولید شده توسط این شرکت از بهترین متریال و با استفاده از مواد اولیه مرغوب ساخته شده و دارای 24 ماه گارانتی می‌باشند.

در ادامه قصد داریم به بررسی محصولات مختلف شاهچراغ ‌بپردازیم. لیست قیمت هایی که در این برگه قرار گرفته اند تماما لیست قیمت بروز شاهچراغ پارسیان هستند و به صورت اتوماتیک آپدیت می‌شوند.

 

مهتابی ال ای دی و چراغ خطی

مهتابی ال ای دی دیواری یکی از پر فروش ترین محصولات شرکت شاهچراغ مهتابی دیواری یا همان براکت ال ای دی است که در چهار مدل روانه بازار شده اند. تفاوت بین آن ها فقط در شکل ظاهری ، توان مصرفی، نوردهی و سایز آن ها است و در کیفیت تفاوتی با یکدیگر ندارند البته توان مصرفی و وات های بیشتر در نوردهی بالاتر تاثیر قابل توجهی دارند.

 

چراغ پنلی و پنل هالوژن روشنایی

چراغ پنلی یا همان پنل هالوژن روشنایی به دو شکل روکار و توکار تولید می شوند. شرکت شاهچراغ این محصولات را در هر دو دسته تولید می‌کند. نوردهی و شکل ظاهری مناسب و شیک از دو ویژگی قابل توجه این چراغ پنلی ها هستند. انواع چراغ های پنلی در سایز های متفاوت با توان مصرفی و شار نوری مختلف جز محصولات روشنایی شاهچراغ هستند که در جدول و دسته بندی چراغ پنلی قرار می گیرند.

پروژکتور روشنایی شاهچراغ

پروژکتور شاهچراغ مدل آبان (نور افکن LED شاهچراغ) SMD ال ای دی با طراحی متناسب با محیط؛مناسب استفاده درفضاهای خارجی؛محوطه های بیرونی هتل ها؛باغ ها؛ویلا؛ساختمان ها؛پارک ها؛معابر و گذرگاه ها؛کوچه وخیابان ها؛متناسب برای نصب بر روی دیوارها؛ستون هاو...(باپایه مخصوص نصب)ساخته شده است. یکی دیگر از محصولات جدید صنایع روشنایی شاهچراغ پروژکتور روشنایی است که در توان مصرفی 50 و 100 وات تولید شده که از ویژگی هایی مثل درجه حفاظت(رطوبت)IP66 شار نوری استاندارد و بالا و رنگ نور مهتابی در دمای6500k(کلوین) ، طول عمر بالا برابر با 20000 ساعت ، گارانتی 24 ماهه ، وزن سبک ، نصب آسان و ظاهر شکیل و متناسب با محیط ، بدنه فلزی رنگ شده جهت جلوگیری از پوسیدگی و زنگ زدگی برخوردار هستند.

 

لامپ اف پی ال FPL

لامپ های اف پی ال یا همان لامپ های U شکل دیگر و جایگزین لامپ های مهتابی فلورسنت هستند که برعکس لامپ مهتابی نیازی به استارت برای روشن شدن ندارند اما همانند آن ها به ترانس نیاز دارند. و اما لامپ اف پی ال ال ای دی جهت روشن شدن نیاز به استارت و ترانس ندارند. مصرف کمتر، نوردهی بیشتر و نصب و آسان از ویژگی های بارز این لامپ ها به شمار می آیند. لامپ FPL ال ای دی شاهچراغ در دو مدل 16 وات تولید شده است و تفاوت بین آن ها صرفا در ظاهرشان است.

 

مجموعه برق ویژن مفتخر است انواع چراغ پنلی و هالوژن سقفی توکار و روکار، پروژکتور روشنایی، مهتابی دیواری ال ای دی، لامپ اف پی ال ال ای دی LED، چراغ سقفی سنسور دار و انواع محصولات صنایع روشنایی شاهچراغ پارسیان را در تنوع و مدل های مختلف با توان مصرفی و سایز های متفاوت را با تضمین کیفیت بالا و قیمت مناسب با گارانتی 24 ماهه در اختیار شما مشتریان عزیز و عموم مردم قرار دهد و در این فرآیند خدمتی مستمر به اجرا در آورد و با هدف بهبود بخشی و ایجاد آسودگی خاطر و اطمینان حاصل شده از خرید شما را در کارنامه ی رضایتمندی مشتریان خود ثبت کند.

برای مشاهده، تهیه و خرید محصولات روشنایی شاهچراغ می توانید به سایت برق ویژن مراجعه نمائید و با خاطری آسوده مرسوله ی خود را درب منزل و یا محل کار تحویل بگیرید و منازل، دفترکار و ساختمان خود را از کیفیت، دوام و طول عمر بالای محصولات صنایع روشنایی شاهچراغ برخوردار کنید.

می توانید ما را از طریق راه های ارتباطی و اپلیکشن های ذکر شده در سایت برق ویژن دنبال کنید و با ما در ارتباط باشید.

 

*پایان خرید شما ، آغاز خدمت و تعهد ماست.*

بازخوردها
    ارسال نظر
    (بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
    • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
    • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
    • - لطفا فارسی بنویسید.
    • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
    • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد