دوشاخه بهداد الکتریک در مکان هایی استفاده می شود که ایمنی، کیفیت و قابلیت اطمینان در اولویت قرار دارد. چه در ساخت و ساز تونل که نیروی مکانیکی شدید نیاز است و چه در راه آهن که ضد لرزش بودن اهمیت بالایی دارد، دوشاخه صنعتی قوی پاسخگو است.

دوشاخه صنعتی بهداد با سال ها تجربه می تواند در چالش های صنعتی پیشرو به شما کمک کند. در فروشگاه آنلاین ما می توانید انواع لوازم و تجهیزات الکتریکی و الکترونیکی را به صورت آنلاین سفارش دهید.

دوشاخه فرحان الکتریک

دوشاخه فرحان الکتریک

مزایای دوشاخه بهداد الکتریک

  • دستیابی به حداکثر ایمنی: دوشاخه بهداد الکتریک برای حداکثر ایمنی در هنگام اتصال و کشیدن دوشاخه از انتقال بار الکتریکی جلوگیری می کنند. به علاوه، هر سوکت دارای روکش محافظ مناسبی است که هنگام کشیدن از برق به انگشتان شما آسیب نرساند. اتصال ایمن از حوادث جلوگیری می کند.
  • کاهش هزینه های انرژی: با توجه به مواد بکار رفته فلزی در دوشاخه بهداد، مقاومت کم و حداقل اتلاف برق را خواهید داشت. بنابراین با کاهش مصرف انرژی هزینه ها کاهش و کارایی را افزایش می دهد.
  • کاهش هزینه و نگهداری: تمام اجزاء به کار رفته در محصول با کیفیت عالی است. نصب آن بسیار ساده و با استانداردهای روز دنیا ساخته شده است. تجهیزات بادوام از هدر رفتن وقت و هزینه به دلیل تعمیر و نگهداری جلوگیری می کند.
  • قابلیت اطمینان: دوشاخه بهداد الکتریک در شرایط محیطی نامطلوب قابل اطمینان است. ضد آب و تحمل وزن تا 2 تن را دارد، و در شرایط آب و هوایی بسیار گرم و بسیار سرد مقاوم می باشد. این محصول قابل اعتماد، از قطع برق و توقف کار جلوگیری می کند که منجر به افزایش بهره وری می شود.
  • تولید سفارشی: در صورت درخواست دوشاخه صنعتی قوی مطابق با نیازهای خاص پروژه قابل سفارش می باشد.

دوشاخه بهداد الکتریک می تواند در شرایط محیطی سخت مانند گرما، گرد و غبار و یخ را تحمل کند. علت خرید دوشاخه صنعتی بهداد الکتریک در پروژه های سنگین، ایمنی پرسنل و قابلیت اعتماد می باشد. این محصول ما همچنین برای صنایع خاص مانند صنایع شیمی و مواد غذایی عالی هستند. دوستدار محیط زیست به شمار می روند و دارای گواهینامه استاندارد می باشد.

اجزاء دوشاخه صنعتی

اجزاء دوشاخه صنعتی

کاربردهای دوشاخه بهداد الکتریک

  • ساخت تونل
  • کارهای دریایی
  • راه آهن
  • امور نظامی
  • صنعت
  • محل ساخت و ساز
  • رویداد های تکنولوژی
  • معدن
  • شیمی و صنایع غذایی
  • بخش کشاورزی

کاربرد دوشاخه صنعتی

مونتاژ کاربر پسند

دوشاخه بهداد الکتریک به گونه ای طراحی شده است که به سادگی قابل مونتاژ برای همه است. پیچ، واشر و مهره لازم به صورت مهر و موم شده همراه با دوشاخه می باشد. با یک آچار ساده کاربر می تواند تمام اجزاء را مونتاژ کند. دوشاخه بهداد تا حد امکان یکنواخت طراحی شده و اجزاء مورد نیاز مونتاژ را به حداقل رسانده است.

مونتاژ دوشاخه صنعتی

مونتاژ دوشاخه صنعتی

ساختار دوشاخه

دوشاخه برق صنعتی بهداد شامل ورودی کابل، محفظه پلاستیکی، کانکتور ورودی دوشاخه، حلقه اتصال می باشد. دارای نری و مادگی می باشد و به عنوان دوشاخه و پریز در هم قفل می گردند و به سختی از هم جدا می شوند.

ساختار دوشاخه صنعتی

ساختار دوشاخه صنعتی

چرا از دوشاخه صنعتی قوی استفاده می شود؟

برق چند فاز دارای ولتاژ و جریان بالاتری نسبت به برق تک فاز روی دوشاخه و پریز خانگی دارد. بنابراین دوشاخه صنعتی قوی برای حفاظت از خطرات محیطی ضروری است. از این نوع دوشاخه در مکان هایی استفاده می شود که رطوبت هوا، گازهای قابل اشتعال باعث بروز حوادث شوند. دوشاخه در داخل پریز کاملا قفل شده و در حین کار از پریز جدا نمی شود.

ساخت و کدگذاری رنگ

دوشاخه برق بهداد الکتریک طبق استانداردهای ایران ساخته می شود. دوشاخه یک کانکتور متحرک است که به برق متصل می شود. دوشاخه صنعتی بهداد دارای پین های بیرون زده یا تیغه هایی که در شکاف های مشابه یا پریز قرار می گیرند. این محصول طوری طراحی شده است که از قرار گرفتن دست در معرض تماس با برق جلوگیری می کند. برای کاهش خطر دست زدن ناخواسته کاربران به هادی برق و تجربه شوک الکتریکی به صورت نری و مادگی طراحی شده است. دوشاخه صنعتی قوی دارای ویژگی های ایمنی علاوه بر شکاف ها و فرورفتگی ها می باشد. شامل انواع مختلف از جمله شاخه های با آستر عایق، سوکت های فرورفته یا دوشاخه های با پریز می باشد. در سایر کشورها معمولا از کدهای رنگی برای رتبه بندی ولتاژ و سایر مشخصات استفاده می شود.

قیمت دوشاخه فرحان الکتریک

قیمت دوشاخه بهداد الکتریک

دوشاخه صنعتی

یک وسیله الکتریکی که برای اتصال وسایل الکترونیکی مختلف با منبع برق فشار قوی ساخته شده را دوشاخه صنعتی می گویند. دارای نری و مادگی می باشد، دوشاخه در پریز قرار می گیرد و انرژی لازم برای راه اندازی تجهیزات الکتریکی را دریافت می کند. دوشاخه بهداد الکتریک دارای رشته ارت، روکش محافظ یک تکه و پین نیکل اندود شده برای هدایت انرژی و ضد خوردگی می باشد. این محصول در سطوح مختلف صنعتی بکار می رود، در مکان هایی که نیاز به کار بدون وقفه و توقف لازم است استفاده می شود.

دوشاخه صنعتی قوی

دوشاخه صنعتی قوی

قیمت دوشاخه صنعتی بهداد الکتریک نسبت به سایر محصولات مشابه در بازار ارزان تر است. دوشاخه برق بهداد از ترموپلاستیک ضد آب تولید می شود، ارزان و مقرون به صرفه تر از دیگر محصولات بازار است و برای اهداف مختلف استفاده می گردد. دوشاخه های صنعتی برای اتصال و قطع برق هر دستگاه الکتریکی صنعتی ضروری است. نصب آن ها راحت است، در برابر ضربه مقاوم هستند و عمر طولانی دارند. زمانی که جریان الکتریکی غیر عادی از دستگاه های الکترونیکی صنعتی عبور می کند، به عنوان یک محافظ و قطع کننده مدار عمل می کنند. بنابراین، به حفظ ایمنی لوازم الکترونیکی کمک می کنند.

دوشاخه صنعتی برق بهداد الکتریک تقریبا در انواع صنایع و وسایل بزرگ قابل استفاده است. در وسایل سرگرمی، فنی، کشتیرانی، صنعتی، تحقیقاتی، آزمایشگاهی و کشاورزی بکار می رود. این محصول به طور خاص و بر اساس نیاز در صنعت طراحی می شود. با توجه به سطح حفاظت قطع کننده مدار دارای نوع محافظ آن اینترلاک و قفل فنی دارد. تلاش ما برای ارائه دوشاخه های صنعتی با بهترین کیفیت و دوام بالاست.

خرید دوشاخه فرحان الکتریک

خرید دوشاخه بهداد الکتریک

کاربرد های اصلی دوشاخه صنعتی

برق هرگز نباید بیش از حد مصرف شود، برای بهینه سازی مصرف برق استفاده از یک دستگاه الکتریکی محافظ ضروری است. لوازم خانگی سنگین، سیم کشی های صنعتی قوی، دستگاه های صنعتی و آزمایشگاهی نیاز به دوشاخه صنعتی قوی دارد. دوشاخه بهداد به عنوان یک قطع کننده مدار عمل می کند تا ایمنی دستگاه ها و افراد را تامین کند. دوشاخه بهداد الکتریک در بخش کشاورزی برای پمپاژ، خشک کردن و تجهیزات تهویه استفاده می شود. شما می توانید خرید دوشاخه صنعتی بهداد الکتریک به صورت تک وعمده را از فروشگاه اینترنتی برق ویژن انجام دهید.

بازخوردها
    ارسال نظر
    (بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
    • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
    • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
    • - لطفا فارسی بنویسید.
    • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
    • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد