هدلایت کامی سیف چراغ قوه کوچکی است که بر روی پیشانی با یک بند قرار می گیرد. از چراغ قوه هدلایت در سفر، کمپینگ، کوهنوردی، پیاده روی های شبانه، تعمیرات و در مکان هایی مانند معدن می توانید استفاده کنید.

هدلایت را چه کسانی استفاده می کنند؟

چراغ قوه هدلایت را افراد در کمپینگ، کارگران پروژه ساخت و ساز و حفاری در مکان کم نور، کوه نوردان و مطالعه در شب استفاده می کنند. گاهی افراد نیاز دارند تا برای دویدن در فضای باز چراغ پیشانی داشته باشند یا نیاز به خرید چراغ قوه هدلایت کامی سیف برای کودکان دارید، تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

چراغ قوه هدلایت برای دوچرخه سواران در کوهستان و شکار در جنگل توصیه نمی شود، زیرا به چراغ پیشانی خیلی قوی و پر نور نیاز دارند. همچنین برای غارنوردی، غواصی یا عکاسی زیر آب نیاز به تجهیزات ضد آب می باشد.

چراغ پیشانی خیلی قوی

چراغ پیشانی خیلی قوی

یک چراغ قوه هدلایت خوب چه ویژگی هایی دارد؟

چراغ قوه هدلایت خوب دارای ویژگی هایی می باشد که در ادامه به آن اشاره می کنیم. عمر باتری طولانی و نور قابل اعتماد و دکمه های راحت و در دسترس برای کنترل روشنایی از این ویژگی ها می باشد. هدلایت کامی سیف دارای عمر باتری طولانی است، مدت زمان نگهداری و نور قابل قبولی دارد و دکمه های خاموش و روشن و کم و زیاد کردن نور در دسترسی دارد. این محصول کاملا مهندسی و کاربردی طراحی شده است.

چراغ پیشانی

چراغ پیشانی

  • تعداد چراغ ها: برخی از این چراغ ها درای LED یا چراغ های زیاد می باشند اما همین باعث تخلیه سریعتر باتری می شود.
  • فاصله پرتوها و شکل نور: در کمپینگ نور زیاد و برای دویدن نور کم اما با طول زیاد نیاز دارید تا مسیر پیش رو را ببینید. پس چراغ پیشانی مناسب برای هر کدام را باید انتخاب کنید. اگر برای کودکان تهیه می کنید نورها باید رنگی و سرگرم کننده برایشان باشد.
  • میانگین و زمان کارکرد و قدرت باتری: عمر و مدت زمان روشنایی باتری هدلایت با حداکثر نور تقریبا 12 ساعت را ارائه می دهد. برخی بیشتر از 12 ساعت نیز شارژ را نگه می دارند.
  • وزن: وزن کمتر باعث راحتی در استفاده از هدلایت کامی سیف است. این محصول بسیار سبک وزن برای روی سر طراحی شده است.
  • نوع لامپ: بیشتر هدلایت ها دارای چراغ های LED هستند که روشن تر از لامپ های دیگر هستند. برخی از چراغ پیشانی دارای دکمه تنظیم نور استفاده می کنند، که چراغ های آبی و قرمز نیز دارند. نور آبی برای هوای مه آلود مناسب است یا برای نقشه خوانی در شب استفاده می شود. چراغ قرمز برای دید نزدیک در شب و جلوگیری از بین بردن دید یا کور کردن دید همراهان مفید است. برخی از این هدلایت ها دارای چراغ چشمک زن برای سیگنال دادن در مواقع اضطراری می باشند.

قیمت چراغ پیشانی

قیمت چراغ پیشانی

ویژگی های هدلایت کامی سیف

هدلایت کامی سیف دارای تست باتری 12 ساعت واقعی می باشد. همچنین زمانی که در تاریکی از آن استفاده می گردد دارای دکمه های روان برای کم و زیاد کردن و دور و نزدیک کردن پرتو های نور می باشد. هنگامی که در تاریکی راه می روید تنها نیاز دارید تا زمین مقابلتان را ببینید، و اگر چراغ قوه هدلایت دارای تنظیمات پیچیده باشد واقعا غیر قابل استفاده خواهد بود. اعتقاد ما بر این است که استفاده آسان همیشه بر پیچیدگی برتری دارد. نحوه استفاده از آن بسیار آسان است و قیمت هدلایت کامی سیف نسبت به سایر محصولات مشابه در بازار بسیار ارزان تر، مقرون به صرفه و بادوام است.

خرید چراغ قوه هدلایت کامی سیف

خرید چراغ قوه هدلایت کامی سیف

کاربرد چراغ قوه هدلایت کامی سیف

چراغ قوه هدلایت را در خانه هنگام جستجوی وسایل در پشت کمد، جاهای تاریک، در زیر زمین هنگام مرتب کردن وسایل قدیمی و هنگام کار در زیر سینک می پوشیم. گاهی لازم است در تاریکی شب سگ خود را به گردش ببریم و مناسب ترین وسیله چراغ پیشانی است. گاهی در حیاط منزل در تاریکی شب در بین گل ها و درختان به دنبال یک وسیله می گردیم. در این هنگام نیاز به یک نور سفید خوب با پرتوهای باریک، جهت دار و روشن داریم که هدلایت کامی سیف کار ما را آسان می کند.

هدلایت کامی سیف

هدلایت کامی سیف

کاربرد چراغ قوه هدلایت برای بچه ها که نیاز به بازی در محیط بیرون دارند، در صبح زود که از خانه خارج می شوند یا در عصر که آفتاب زود غروب می کند مناسب است. بچه ها معمولا ماجراجو و در حال دویدن هستند، پس چراغ های قابل شارژ بسیار برای این کار مناسب هستند.

قیمت هدلایت کامی سیف

قیمت هدلایت کامی سیف

راحتی چراغ هدلایت

آیا با بند روی سر چراغ پیشانی احساس راحتی می کنید؟ آیا وزن چراغ سبک است و به راحتی بر روی پیشانی قرار می گیرد یا مدام سقوط می کند؟ در یک پیاده روی طولانی شما با استفاده از این هدلایت ها باید احساس سبکی و راحتی داشته باشید. اگر برای مطالعه در رختخواب استفاده می کنید نور کافی و سبکی اهمیت دارد. در هنگام دویدن باید میزان نور روبروی شما را تامین کند و به راحتی بر روی پیشانی قرار گیرند و ثابت بماند. یک تعمیرکار که مدام با آن کار می کند نباید بر روی پیشانی خود احساس سنگینی داشته باشد و در هنگام خم کردن سر به سمت پایین سقوط نکند.

با توجه به تمام نکاتی که  گفته شد هدلایت کامی سیف با توجه به نظرات کاربرانی که از آن استفاده کرده اند گزینه ی مناسبی است. در فروشگاه آنلاین ما می توانید سفارش داده و در کمترین زمان ممکن دریافت کنید. نحوه ی قرار گیری دکمه ها جنس بدنه و شکل ظاهری و نور مناسب این محصول آن را خاص و محبوب کرده است.

کاربرد هدلایت کامی سیف

کاربرد هدلایت کامی سیف

سالهاست که تامین کننده و عرضه کننده هدلایت کامی سیف هستیم. افراد در حوزه های مختلفی اقدام به خرید چراغ قوه هدلایت کامی سیف از ما می کنند. گزارشی مبنی بر از کار افتادگی حتی در روزهای بارانی، ابر و بادی و یا در پیاده روی های طولانی نداشته ایم. افراد زیادی از این محصول در کوله پشتی سفر خود استفاده می کنند و گزارشی مبنی بر آسیب دیدن در اثر فشار و ضربه گزارش نشده است. قیمت چراغ پیشانی مناسب و مقرون به صرفه می باشد و از تجهیزات ارزان قیمت به حساب می آید. در فروشگاه اینترنتی ما می توانید از مشاوران برای خرید محصولات مورد نیاز خود مشاوره رایگان بگیرید.

 

 

بازخوردها
    ارسال نظر
    (بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
    • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
    • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
    • - لطفا فارسی بنویسید.
    • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
    • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد