معرفی و آشنایی با کاربرد آنتن رومیزی فروزش مدل گلگسی و ویژگی های آن

با سلام خدمت تمام همراهان گرامی برق ویژن

این بار با یک مقاله راجب بررسی و آشنایی برای خرید آنتن رومیزی گلگسی فروزش در خدمت شما هستیم، امیدواریم این مطلب مفید و موثر واقع بشه و در آخر نظرات و پیشنهاد های خودتون رو اعلام بفرمایید تا از تجربیات شما استفاده کنیم.

آنتن رومیزی فروزش چیست؟ و چه کاربرد و مزیت هایی دارد؟

آنتن رومیزی فروزش مدل گلگسی یک نوع آنتن برای استفاده گیرنده های دیجیتال و آنالوگ تلویزیون های خانگی و محیط های داخلی ساختمان(اداری، تجاری، مسکونی و...) است.

از آنتن رومیزی در ساختمان های طبقاتی یا آپارتمان که دسترسی و شرایط نصب در پشت بام ساختمان را ندارند می باشد. از آنجایی که این نوع آنتن ها در محیطی نزدیک به تلویزیون نصب می شوند و به راحتی قابل نصب و تنظیم هستند، بهترین گزینه برای انتخاب و خرید می باشند.

آنتن رومیزی گلگسی فروزش می تواند به راحتی سیگنال مورد نظر را برای تلویزیون و شبکه های دیجیتال شما دریافت کند و تصاویر مطلوبی را برای تماشا مهیا و در دسترس قرار دهد. با خرید و استفاده این آنتن رومیزی دیگر لزومی برای سیم کشی طولانی تا پشت بام وفضای باز و مشکلاتی نظیر: تنظیم در شرایط جوی نامساعد آب هوا ندارید و به راحتی می توان آن را در نزدیکی تلویزیون نصب و جستجوی گیرنده ی دیجیتال را به صورت خودکار و دستی تنظیم و سیگنال مورد نظر را دریافت کرد.

آنتن رومیزی فروزش در مقایسه با آنتن های هوایی ثابت و متحرک قیمت مناسب تر و هزینه ی نصب و راه اندازی کمتر و بصرفه را شامل می شود.

آنتن تلویزیون بشقابی

 

انواع آنتن رومیزی:

آنتن رومیزی به چند دسته تقسیم می شوند که در اینجا به دو دسته ی پر کاربرد آن اشاره خواهیم کرد.

1_آنتن رومیزی برقی (بوستر دار)

2_بدون بوستر (بوستر همان تقویت کننده یا منبع تغذیه آنتن است که با انرژی برق کار می کند)

مدل بوستر دار یا برقی آن که سیم مخصوص تغذیه آن به پورت USB تلویزیون یا دستگاه دیجیتال و ریسیور متصل می شود و یا می توان از یک آداپتور (یک نوع مبدل الکتریکی که جریان متناوب برق با ولتاژ بالا را به جریان مستقیم با ولتاژ پایین تبدیل می کند)که پورت USB به آن متصل شود، استفاده کرد. چرا که نوع بوستر دار این آنتن رومیزی از قدرت دریافت سیگنال بهتری برخوردار است.

نوع دیگر آنتن رومیزی، مدل بدون بوستر یا ساده ی آن است که فقط دارای یک کابل کواکسیال با فیش آنتن است که به ورودی آنتن تلویزیون و دیجیتال نصب می شود که احتمال دریافت سیگنال آن کمتر از مدل آنتن بوستر دار، برقی می باشد.(بستگی به شرایط محیط نصب و استفاده)

 

بهآنتن رومیزی فروزش مدل گلگسی

 

ویژگی های یک آنتن خوب:

*در یک  آنتن رومیزی خوب از قطعات مرغوب استفاده شده است و باید قدرت دریافت سیگنال های ضعیف را داشته باشد و همچنین توانایی حذف نویز و پارازیت را دارا باشد.

*از فرمت رزولوشن بالایی برخوردار باشد و آن را پشتیبانی کند.

*قابلیت نصب و راه اندازی آسان را برای کاربر فراهم کند و بدون محدودیت جغرافیایی مکانی بتوان به راحتی از آن استفاده کرد.

*با تهیه و خرید آنتن رومیزی فروزش مدل گلگسی (مدل بوستر دار برقی) دیگر مشکلاتی نظیر نصب آنتن هوایی در پشت بام، وزش باد و طوفان و شرایط نامساعد آب و هوایی جهت به هم خوردن تنظیم را ندارید و با خیال آسوده می توانید این آنتن را داخل منزل یا ساختمان خود نصب و راه اندازی و از آن استفاده کنید. همچنین هزینه ی خرید و صرفه جویی در وقت، هزینه ی نصب و نگهداری بسیار پایین و مقرون بصرفه است.

راهنمای نصب:

ابتدا یک محیط مناسب برای آنتن ایجاد کنید و کابل تغذیه ی آنتن رومیزی را به پورت USB یا آداپتور متصل کرده و فیش خروجی آنتن را به ورودی تلویزیون یا دستگاه دیجیتال اتصال دهید، سپس از منوی تنظیمات جستجوی خودکار را انتخاب کرده و آن را فعال کنید.

توجه داشته باشید تا حد امکان کابل آنتن به دور خود کلاف یا پیچ نخورد تا مشکل نویز و پارازیت پیش نیاید، و تا حد مقدور بودن آنتن را از نزدیکی به منابع ایجاد کننده نویز و پارازیت مثل: رادیو، تلویزیون، تلفن، مودم، کامپیوتر، دستگاه دیجیتال، لباسشویی و دیگر لوازم الکتریکی فاصله ایجاد کنید و آن را با مقداری فاصله نصب و پس از آن در دستگاه تلویزیون خود جستجوی جدید به صورت خودکار انجام دهید تا آنتن با سیگنال محیط مطابقت را ایجاد کند.

آنتن رومیزی برقی فروزش مدل گلگسی قابلیت دریافت شبکه رادیویی را نیز دارد.

جهت مشاهده و خرید آنتن رومیزی تلویزیون مدل گلگسی فروزش می توان به سایت برق ویژن مراجعه کرد.

*پایان خرید شما ، آغاز خدمت و تعهد ماست.*

بازخوردها
    ارسال نظر
    (بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
    • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
    • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
    • - لطفا فارسی بنویسید.
    • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
    • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد