لامپ شمعی لوستری از جمله نمونه های موجود در بازار می باشد که دارای تنوع بالایی در توان های موجود می باشد.

مقدمه

در صنایع روشنایی می توان لوستر ها را به عنوان محصولاتی بسیار جذاب و لوکس در نظر داشت. این محصولات با داشتن ویژگی های بسیار زیاد خود باعث می شود تا بهترین نوردهی در یک خانه به وجود بیاید. در این محصولات باید از لامپ های مخصوصی استفاده کنید. می توان در دسته بندی های مختلف این لامپ ها را قرار داد. از مهم ترین نمونه های موجود لامپ شمعی لوستری است. این لامپ ها با داشتن ساختار های بسیار جذاب خود برای انواع لوستر ها نیز مناسب می باشند. می توان لامپ های بسیار متنوعی را بر روی لوستر ها قرار داد اما این مدل از چراغ ها با داشتن ساختار بسیار جذاب خود می توانند بهترین کارایی را داشته باشد.

این چراغ ها را می توان به شکل های مختلف در تمامی لوستر ها نیز مورد استفاده قرار داد. این چراغ ها با داشتن ساختار مخصوص خود می توانند بهترین زیبایی را نیز ایجاد کنند. در این محصولات یکی از مهم ترین ویژگی های موجود مربوط به میزان نوردهی می باشد. لامپ شمعی لوستری در تعداد زیاد در کنار یکدیگر قرار می گیرند. برای اینکه نوردهی در آن ها بسیار زیاد باشد بهتر است که از ویژگی های موجود بهترین استفاده را داشته باشید. ساختار موجود در این محصولات را می توان به شکل های مختلف در اختیار داشت. نمونه های شمعی امروزه بیشترین محبوبیت را در بین تمامی مدل های موجود دارند.

این محصولات خود در دسته بندی های مختلف و متنوعی نیز قرار می گیرند. لامپ شمعی لوستری با طراحی های مختلف مورد استفاده قرار می گیرند. می توان از این کیفیت بالای این محصولات نهایت استفاده را داشته و به راحتی آن ها را به کار برد. در صورتی که این محصولات را به خوبی مورد استفاده قرار دهید می توانید طول عمر بالایی را در اختیار داشته باشید. برای تهیه این محصولات باید از مجموعه های معتبر خرید های خود را انجام دهید. برای خرید انواع مدل های موجود بهتر است که به قیمت نیز توجه داشته باشید.

 

 لامپ شمعی

 لامپ شمعی

معرفی لامپ شمعی لوستری

برای معرفی لامپ شمعی لوستری می توان از فناوری به کار رفته در آن ها شروع کرد. این محصولات در دو مدل کلی تولید می شوند. نمونه های قدیمی این محصولات با فناوری لامپ های رشته ای تولید شده اند. این مدل از لامپ ها دارای ساختار بسیار زیبایی می باشند. می توان نور زرد و سفید این مدل از لامپ های قدیمی را برای انواع لوستر ها مورد استفاده قرار داد. باید توجه داشته باشید که این محصولات برای استفاده در زمینه های مختلف نیز مناسب می باشند. به صورت کلی این محصولات دارای ویژگی های بسیار زیادی نیز می باشند. این محصولات دارای کیفیت مناسب هستند اما گرمای زیاد تولید شده در این نوع لامپ ها باعث می شود تا تلفات در آن ها زیاد باشد.

از دیگر موارد مربوط به این محصولات تعداد زیاد آن ها می باشد. در هر لوستر حداقل 8 تا 10 عدد لامپ مورد نیاز می باشد. این تعداد لامپ باعث می شود تا مصرف برق در هر لوستر بسیار بالا باشد. امروزه برای رفع این مشکل از فناوری جدید استفاده می کنند. فناوری اس ام دی در این محصولات باعث شده است تا دوباره لوستر ها در مکان های مختلف به خوبی مورد استفاده قرار گیرند. لامپ شمعی لوستری با فناوری اس ام دی را می توان با مصرف کم انرژی به راحتی در اختیار داشت. این محصولات با توجه به ساختار بسیار عالی که دارند مورد استفاده مکان های مختلف قرار می گیرند.

لامپ های اس ام دی امروزه به صورت گسترده ای در مکان های مختلف مورد استفاده قرار می گیرند. لامپ های شمعی در ابعاد و اندازه های مختلف و متنوعی تولید می شوند. باید در نظر داشته باشید که سر لامپ های مورد نیاز این محصولات مخصوص می باشد. این محصولات  در توان های مختلف برای لوستر های متنوع نیز تولید می شوند. برای تهیه این محصولات توجه به مشخصات و توان های مختلف بسیار با اهمیت می باشد. باید در نظر داشت که این محصولات برای استفاده در زمینه های مختلف مناسب هستند پس کاربرد آن ها بسیار زیاد می باشد.

در ابعاد مختلف

در ابعاد مختلف

 

لامپ شمعی لوستری یا کندلی

لامپ شمعی لوستری که با نام کندلی نیز شناخته می شود دارای کیفیت بالایی در ساختار می باشد. توان های 5 تا 7 وات را می توان برای نمونه های اس ام دی این محصولات مشاهده کرد. این محصولات در نمونه های قدیمی تا 50 وات نیز می باشند. نمونه های قدیمی با توان بالاتر اما میزان لومن بسیار کمتری را تولید می کردند. باید توجه داشت که هدف از استفاده از این لامپ ها تولید نور می باشد. هرچه میزان نور تولیدی بیشتر باشد می توان از تعداد لامپ کمتری نیز استفاده کرد. در مقابل با استفاده از لامپ های اس ام دی 5 تا 7 واتی می توان به راحتی میزان نور بسیار زیادی را تولید کرد. باید توجه داشته باشید که در ساختار این محصولات شیشه ای به کار نمی رود. در این محصولات برای پخش نور های مختلف می توان از قاب های پلاستیکی استفاده کرد.

نمونه های قدیمی با داشتن بدنه شیشه ای خود احتمال شکستگی را داشتند. از جهات دیگر نیز طول عمر این محصولات بسیار کم بوده است. از دیگر ویژگی های این محصولات می توان به حفظ کیفیت در طول زمان اشاره کرد. بازدهی این محصولات در زمان های مختلف به هیچ وجه کم نمی شود. برای هر وات از این محصولات می توان 60 تا 90 لومن نور را در نظر داشت. این میزان لومن بسیار استاندارد بوده و برای مکان های مختلف نیز مناسب می باشد. با توجه به نوع لوستر خود می توانید از توان های مختلف این محصولات نهایت استفاده را داشته باشید. لامپ شمعی لوستری دارای ساختاری بسیار ساده اما جذاب است که در تمامی خانه ها مورد استفاده قرار می گیرد. قیمت این محصولات نسبت به توانی که دارند بسیار عالی و قابل قبول می باشد. می توانید با هزینه ای مناسب به راحتی این محصولات را مورد استفاده قرار دهید.

 

تنوع بالا

تنوع بالا

جمع بندی

در آخر می توان بیان داشت که لامپ شمعی لوستری بسیار جذاب تر از دیگر مدل های موجود در بازار می باشد. این محصولات را می توانید به راحتی و در تنوع توان های مختلف خریداری کنید. در هنگام خرید به نوع پایه های موجود نیز توجه داشته باشید.

 

برای مشاهده و خرید انواع لامپ لوستر شمعی می توانید به سایت برق ویژن مراجعه نمائید.

 

بازخوردها
    ارسال نظر
    (بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
    • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
    • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
    • - لطفا فارسی بنویسید.
    • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
    • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد