معرفی و آشنایی با مشخصات محصولات نمودار کنترل

شرکت نمودار کنترل در سال 1379 تاسیس و شروع به فعالیت کرد و در راستای تولید انواع مختلف لوازم برقی اعم از محافظ ولتاژ برق، چراغ های روشنایی، فتوسل روشنایی، گام در مسیر رشد خود گذاشت و در ادامه در سال 1392 موفق به دریافت نشان استاندارد برای محصولات لوازم برقی شد.

شرکت نمودار کنترل در راستای تحقق اهداف خود در سال 1395 موفق به تولید لامپ های ال ای دی شد و نیز پریز سیار و رابط برق با نشان استاندارد و بخصوص محافظ برق های خود را در مدل ها و توان خروجی مختلف را با کیفیت بالا و قابل توجه تولید و به بازار عرضه کرد.

محافظ برق کامپیوتر و صوتی تصویری، محافظ ولتاژ برق پکیج، محافظ برق کولر گازی، محافظ یخچال و فریزر، محافظ زیر کنتوری از دیگر محصولات شرکت نمودار کنترل با گارانتی تعویض 36 ماهه است.

مدل های مختلف و تعداد پریز های خروجی محافظ ولتاژ برق اعم از تک خانه، دو خانه، چهار خانه، شش خانه می باشد که در توان خروجی 2500 ولت آمپر (10آمپر) و 3500 ولت آمپر (16آمپر) خانگی و صنعتی تولید می شوند.

برق ویژن انواع مختلف این محافظ برق ها را موجود و به سراسر کشور پخش و توزیع می کند تا تحقق اهداف خدمت رسانی خود را به ارمغان بیاورد.

بازخوردها
    ارسال نظر
    (بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
    • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
    • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
    • - لطفا فارسی بنویسید.
    • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
    • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد