در هنگام خرید دریل رونیکس باید به چه نکاتی توجه داشت

دریل یک ابزار بسیار کاربردی با کارایی های متفاوت و قابلیت های گوناگون است. این ابزار حرفه ای جهت امور سوراخکاری، سوراخکاری چکشی، ساب، باز و بسته کردن انواع پیچ و... را بر عهده دارد.

دریل ها در انواع و مدل های مختلفی طراحی و ساخته می شوند. در این مقاله قصد داریم شما را با انواع دریل آشنا کنیم و کاربرد انواع دریل را توضیح دهیم و در حوزه ی خرید دریل شما را راهنمایی و آگاه کنیم.

انواع دریل :

دریل برقی : دریل های برقی قدرت بیشتری نسبت به دریل های شارژی و دستی دارند، این نوع دریل به عنوان یک ابزار حرفه ای به ‌کمک موتور خود و بسته به ظرفیتی که دارد، برای کاربری‌های خانگی و صنعتی تولید شده و روانه ی بازار می‌شوند.

دریل برقی نیز انواع مختلفی دارد که ویژگی هایی همچون قدرت و توان موتور، نوع گیربکس، گشتاور، چکشی و یا ساده بودن دریل، ضد آب بودن (درجه رطوبت ) آن ها را از یکدیگر تفکیک می کند.

دریل الکتریکی : دریل الکتریکی فقط قابلیت چرخش دارد و بیشتر در انجام کارهای سبک استفاده می‌شود. این دسته از دریل‌ها برای سوراخکاری انواع چوب و فلز مناسب هستند.

دریل چکشی : دریل‌های چکشی از قدرت بیشتری نسبت به انواع دریل الکتریکی برخوردار هستند و می‌توان با استفاده از آنها سوراخکاری سطوح سخت ‌تر مانند مصالح ساختمانی و بتنی را به راحتی انجام داد. این دریل‌ها علاوه‌ بر قابلیت چرخش، قابلیت ضربه‌ زدن را نیز دارند. اگر به ‌دنبال بهترین دریل چکشی بازار هستید و قصد خرید آن را دارید پیشنهاد ما به شما دریل رونیکس است.

دریل گیربکسی : در میان انواع دریل، دریل‌ گیربکسی یکی از پرقدرت‌ ترین به حساب می آید. این ابزار حرفه ای، با دارا بودن گیربکس، این قابلیت را به شما می‌دهد که بتوانید حالت دستگاه را روی سرعتی یا قدرتی تنظیم کنید. گیربکس این دریل‌ها قابلیت تنظیم در دو حالت را دارد: 1_ سرعت زیاد و قدرت کم 2_ سرعت کم و قدرت زیاد. در سوراخکاری مصالحی که تراکم بیشتری دارند (مانند بتن)، می‌توانید از حالت دوم و در سوراخکاری مصالحی که تراکم کمتری دارند(مثل سیمان یا گچ)، از حالت اول استفاده کنید.

دریل ستونی : دریل ستونی بهترین و حرفه ای ترین ابزار جهت سوراخکاری در فلزان و چوب هستند، دریل ستونی ابزاری همه فن حریف و پر قدرت به حساب می آید که تمامی نیاز های کاربران را در مقابل دریل ایستاده بر آورده می کند. قدرت و توانایی بالا در انجام دقیق کار روی قطعه های بزرگ و تکنولوژی ساخت جدید از ویژگی های دریل های ایستاده یا همان دریل ستونی است.

دریل شارژی : دریل شارژی یک جایگزین برای دریل‌های برقی، در مکان‌هایی است که امکان اتصال مستقیم ابزار به پریز برق در هنگام انجام کار وجود ندارد طراحی و تولید شده است. این ابزار کاربردی و حرفه‌ ای تنوع زیاد و مدل های مختلفی دارد، مناسب برای انواع سوراخکاری، پیچ‌کاری و سوراخکاری چکشی است. دریل‌های شارژی با بهره‌گیری از فناوری و تکنولوژی روز دنیا تولید شده و همچنین با استفاده از باتری‌های بادوام و قدرتمند، در محیط‌های خانگی، صنعتی و کارگاهی کاربرد فراون دارند.

دریل‌ شارژی با بهره‌ گیری از تکنولوژی روز دنیا، و با استفاده از باتری‌ های بادوام و قدرتمند، در محیط‌ های خانگی، صنعتی و کارگاهی کاربرد دارد.

برند رونیکس به عنوان بزرگ ‌ترین برند بازار ایران در حوزه ی ابزار شناخته شده و با بیش از 20 کد آیتم دریل شارژی را به بازار عرضه کرده و همچنین توانسته با تولید انواع ابزار آلات صنعتی از مواد اولیه مرغوب و درجه یک اعتماد مشتری را جلب کند و همچنین گارانتی محصولات رونیکس بخصوص دریل های برقی، چکشی، ایستاده، شارژی و... به مدت یکسال می باشد. دریل‌ های شارژی رونیکس با باتری ‌های مقاوم، موتورهای پرقدرت و مدرن، طراحی ارگونومیک و وزن کم، گشتاور بالا، امکان تغییر سرعت دستگاه و پوسته‌ ضد ضربه و ضد آب طراحی و تولید شده اند.

کیت دریل شارژی رونیکس مجموعه ‌ای کامل از تمام ابزارهایی است که نیاز کاربران را در هنگام استفاده از این وسیله برآورده و بر طرف می کند. در این کیت که شامل باتری اضافه و شارژر، سر مته با سایزهای مختلف، سری بُکس، سری پیچ‌گوشتی، کاتر و حتی متر هم وجود دارد.

اولین قطعه ‌ای که باید در هنگام خرید دریل شارژی به آن توجه کرد، باتری است. باتری در ابزار شارژی حکم قلب تپنده ابزار را دارد. میزان شارژدهی و زمان شارژ کامل باتری از نکات مهمی است که باید در هنگام خرید دریل شارژی به آن توجه داشت. باتری ‌های به کار رفته در دریل ‌های شارژی رونیکس مبتنی بر تکنولوژی روز دنیا است که در این ابزار، رونیکس از باتری‌ های لیتیوم و لیتیوم یون استفاده کرده است که نسبت به مدل ‌های قدیمی تر و سابق، توان، قدرت و دوام بیشتری دارند. سیستم شارژ سریع یکی از دیگر امکاناتی است که در دریل‌های شارژی رونیکس به کار رفته است تا کاربر در کمترین زمان ممکن، ابزار خود را شارژ و به مدت طولانی تری از آن استفاده کند.

توضیحات موتور دریل:

قدرت و توان ابزار به موتور آن بستگی دارد. هرچه موتور و اجزای مرتبط با آن، از کیفیت بالاتری برخوردار باشد، ابزار کاربردی ‌تر و با دوام تر است. موتورهای استفاده شده در دریل‌ های رونیکس متناسب با نیاز کاربر و برای فعالیت‌ های خانگی ، کارگاهی، نیمه صنعتی و صنعتی پر قدرت طراحی شده است. رونیکس در دریل‌ های خود هم از موتورهای ذغالی و هم موتورهای براشلس (بدون ذغال) استفاده کرده است که این موتورها علاوه بر ضد ضربه بودن، ضدآب نیز می باشند. موتور دریل رونیکس تشکیل شده از سیم ‌پیچ و بالشتک با درجه خلوص مس بالا ساخته شده و همچنین ذغال استفاده شده در دریل‌ های رونیکس از جنس گرافیتِ با کیفیت بالا و دنده‌ های آن نیز سخت‌ کاری شده و با دوام هستند.

نکته ی پایانی: در هنگام خرید هر ابزاری، به برند سازنده اصلی و اساسی توجه داشته باشید. رونیکس به عنوان بزرگ ‌ترین برند ابزار ایران شناخته شده و توانسته در سال‌ های اخیر فعالیت خود را در حوزه ی ابزار و صنعت، اعتماد مشتریان را به خود جلب کند. این اعتماد ثمره محصولات با کیفیت، مقرون بصرفه، تنوع ابزار، قیمت منصفانه و خدمات پس از فروش و با تضمین اصلت کالا و گارانتی آن ها می باشد. دریل‌ های شارژی رونیکس نیز مانند دیگر محصولات این برند، تمام نیاز و خواسته ی خریداران را برطرف می‌ سازد.

برای مشاهده و خرید دریل رونیکس می توانید به سایت برق ویژن مراجعه نمائید.

پایان خرید شما، آغاز خدمت و تعهد ماست.

 

بازخوردها
    ارسال نظر
    • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
    • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
    • - لطفا فارسی بنویسید.
    • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
    • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد