سیم و کابل زر کابل (آلبا) را می توان به عنوان یکی از بهترین محصولات موجود در بازار معرفی کرده و با اطمینان از آن ها استفاده کرد.

سیم و کابل زر کابل آلبا مشغول به تولید انواع کابل مسی با استاندارد ملی شده است که تولیدات این برند شامل انواع کابل‌های مسی افشان ، مخابراتی ، سیم های افشان و... می باشد و در ساخت این محصولات در برند زرکابل از مرغوب ترین مواد اولیه استفاده شده است.

شرکت تولید کننده سیم وکابل زر کابل آلبا یکی از تولیدکننده‌های نام‌ آشنا در زمینه تولید سیم و کابل است. زر کابل (آلبا) امروزه انواع سیم و کابل صنایع برقی و مخابراتی را به بازار عرضه می‌ نماید. شرکت زر کابل (آلبا) توانسته است با بهره‌گیری از جدیدترین تکنولوژی‌ها و همچنین تجهیزات و دستگاه های مدرن و روز دنیا، قسمت قابل توجهی از نیاز کشور را در خصوص سیم و کابل برآورده نماید. شرکت صنایع تولیدی سیم و کابل زرکابل (آلبا) در سال 1381 آغاز به کار کرد و خیلی سریع توانست طی مدت‌زمان اندکی محصولات خود را با نام تجاری سیم و کابل زر کابل (آلبا) به بازار عرضه کند.

این شرکت پس از اندک زمانی حتی توانست وارد عرصه‌ رقابت بین المللی هم بشود. شرکت زرکابل (آلبا) با استفاده از خطوط تولید گسترده و تجهیزات متفاوت این توانایی را دارا می باشد که به شکل گسترده و وسیع انواع سیم و کابل‌های مختلف مانند سیم و کابل زرکابل با هادی‌های مسی و آلومینیومی را تولید کند. همچنین شرکت سیم و کابل زر کابل (آلبا) با به کارگیری کادری مجرب پرسنل متخصص در تمام قسمت‌های شرکت از جمله طراحی، تولید و کنترل کیفی و غیره محصولات متفاوتی مانند انواع سیم زر کابل (آلبا) و انواع کابل زر کابل (آلبا) را با بهترین قیمت و کیفیت تولید و روانه بازار کند. از طرفی با توجه به میزان افزایش کاربرد سیم و کابل‌های تخصصی و فنی در پروژه‌های ساختمانی، عمرانی و صنعتی، این شرکت تولیدی صنعتی اقدام به توسعه و افزایش کیفیت محصولات خود که شامل انواع سیم زر کابل (آلبا) و کابل زر کابل (آلبا) کرده است. بنابراین زرکابل (آلبا) هم اکنون محصولات خود را به کشورهای دیگر صادر هم می‌کند.

انواع سیم و کابل زرکابل

اگر محصولات شرکت زرکابل (آلبا) را به صورت کلی دسته‌بندی شود، محصولات این شرکت به دو دسته سیم و کابل با هادی مسی و سیم و کابل با هادی آلومینیومی تقسیم می‌شوند. که هرکدام کاربرد و مزایای خاص خود را دارا می باشند. برای نمونه سیم و کابل زرکابل (آلبا) با هادی مسی را می‌شود در انواع کابل‌های ابزار دقیق، کابل‌های کواکسیال (کابل آنتن)، کابل‌های کنترل و قدرت ، کابل ‌های ارتباطی و کابل‌های هالوژن روشنایی تقسیم بندی کرد. توجه داشته باشید که سیم زرکابل (آلبا) نیز در دسته محصولات با هادی مسی قرار می‌گیرد که سیم‌های افشان و مفتولی در سطح مقطع‌های مختلف را شامل می‌شود.

همان‌طور که گفته شد دیگر دسته، محصولات شرکت زرکابل (آلبا) با هادی آلومینیومی می باشد. این محصولات شامل کابل‌های قدرت آلومینیومی، کابل‌های خود نگهدار و هادی‌های آلومینیومی هستند. عموما کابل‌ها نیز در سطح مقطع‌های گوناگونی تولید می‌شوند و از همین‌ جهت در طراحی خطوط فشار ضعیف و متوسط ، هنگامی که فاکتورهایی مثل استحکام کششی بالا الزامی است و یا فاصله دکل‌ها کوتاه می باشد مورد استفاده قرار می‌گیرند. از طرف دیگر هادی‌ های آلومینیومی در سیم و کابل‌های زرکابل (آلبا) وزن و ولتاژ پایینی دارند، بنابراین به لحاظ اقتصادی نیز بسیار مقرون به صرفه تر می باشند.

به طور خلاصه و کلی سیم ‌های تولیدی شرکت زرکابل (آلبا) یک هادی رسانا دارند که کارایی این هادی عبور دادن جریان برق می باشد. همچنین رویه ی این هادی را یک عایق از جنس پی وی سی پوشانده است. این عایق سبب می‌شود انتقال جریان برق به بیرون صورت پذیرد نباشد.

کابل شبکه زرکابل

به طور خلاصه و کلی سیم زر کابل (آلبا) به شکل مفتولی یا افشان تولید می‌شوند. در صورتی که سیم زرکابل (آلبا) مفتولی باشند قابلیت خمش زیادی ندارند و در مکان‌هایی که نیاز به نصب ثابت وجود دارد از این نوع سیم ها استفاده می‌شوند. علاوه‌بر این از دیگر کاربردهای این نوع از سیم‌ها می‌توان به قابلیت نصب شدن در زیر و روی گچ، استفاده درمصارف الکتریکی ، ملزومات روشنایی و انتقال قدرت نیز اشاره کرد. همچنین کابل‌ شبکه زرکابل (آلبا) در شبکه‌های محلی و برای ارسال و انتقال اطلاعات مورد استفاده قرار می‌گیرد. پر کاربردترین نوع این کابل‌ها، کابل‌های چهار زوجی می باشد که به‌هم تابیده‌اند و از استانداردهای متفاوتی برخوردار می باشند. کابل شبکه زرکابل (آلبا) با رشته‌های به‌هم تابیده شده دارای انواع مختلفی هستند که در زیر به آن‌ها اشاره خواهیم کرد.

  • شیلد دار STP
  • بدون شیلد UTP
  • دارای فویل آلومینیومی FTP

 

سیم مفتولی زرکابل (آلبا)

سیم مفتولی زرکابل (آلبا) سیمی است با هادی مسی، که با عنوان سیم خشک نیز شناخته می شوند و معمولا در نیازهای خانگی و ساختمانی مورد استفاده قرار می‌گیرند. برای مثال در روشنایی و انتقال جریان برق و الکتریسیته و جاهایی که انعطاف پذیری بالایی مورد نیاز نیست به کار می‌روند. سیم افشان زرکابل (آلبا) با عنوان سیم‌های نرم نیز شناخته می‌شوند. این نوع سیم‌ها دارای قابلیت انعطاف بالایی هستند و در سیم‌کشی ساختمانی نیز مورد استفاده قرار می گیرند. نوع دیگر سیم زر کابل (آلبا) سیم هوایی است که به دو گروه سیم های هوایی سخت و نرم تقسیم می‌شوند و اصولا برای محافظت از سیستم‌های الکتریکی در برابر شوک به کار می‌روند.

سیم ارت افشان زرکابل (آلبا)

سیم ارت یکی از دیگر انواع سیم و کابل شرکت زر کابل (آلبا) است. سیم ارت افشان زر کابل (آلبا) اصولا و به صورت فنی در ساختمان‌های مسکونی و تجاری و یا ساختمان‌های در دست اجرا می باشد که در جهت مقابله با حوادث ناشی از برق گرفتگی و یا آتش سوزی‌های ناشی از خطرات صاعقه استفاده می شوند.

دانستن این نکته الزامی می باشد که عمده کاربرد سیم‌های ارت در ساختمان های اداری ،تجاری و مسکونی برای سطح ولتاژهای ۲۳۰ ولت تکفاز و ۴۰۰ ولت سه فاز پیش‌بینی شده است.

این نوع سیم ارت نیز مانند سایر سیم های افشان دارای روکش پی وی سی PVC مقاوم است و فقط رنگ روکش آن با دیگر سیم های افشان تفاوت دارد (رنگ زرد با خط سبز فقط مختص سیم ارت است.)

کابل آنتن زرکابل ( آلبا)

کابل آنتن یا همان کابل کواکسیال یکی از پرکاربرد ترین کابل ها در میان محصولات شرکت زرکابل (آلبا) است. این نوع کابل‌ها به طور کلی با نام کابل کواکسیال زرکابل (آلبا) نیز شناخته می‌شوند و در سیستم‌های مخابراتی عموما کار انتقال‌هایی با فرکانس بالا مانند انتقال‌ تلویزیونی و انتقال‌های رادیویی را بر عهده می گیرند.
کابل آنتن زر کابل (آلبا) از ویژگی‌های مختلف و متغیر مکانیکی، الکتریکی و حرارتی برخوردار هستند و با دارا بودن ظرفیت و دوام بالا در امر انتقال از کابل‌های پرطرفدار در میان کاربران به شمار می‌ آیند.

کاربران و مشتریان گرامی می‌توانید بعد از مطالعه‌ مقاله فوق و آشنایی کلی با شرکت زرکابل (آلبا) و همچنین محصولات مختلف این شرکت، برای آگاهی از قیمت‌ها و مشاهده تمام محصولات به سایت برق ویژن مراجعه نمائید.

همچنین می توانید از راه های ارتباطی و تلفن های تماس با ما در ارتباط باشید.

برق ویژن بعنوان نمایندگی انحصاری محصولات شرکت سیم و کابل زر کابل آلبا فروش را به صورت عمده جهت رفاه حال همکاران و صنف الکتریکی ارائه می دهد که درصد تخفیف همکاری و قیمت و کیفیت مناسب شامل محصولات شرکت سیم و کابل زر کابل (آلبا) می شود.

 

پایان خرید شما ، آغاز خدمت و تعهد ماست.

بازخوردها
    ارسال نظر
    (بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
    • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
    • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
    • - لطفا فارسی بنویسید.
    • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
    • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد