در مکان های بزرگ و گسترده برای تامین روشنایی می توان از تجهیزات مختلف استفاده کرد که پروژکتور بهترین گزینه موجود می باشد.

مقدمه

در دنیای برق می توان تجهیزات نوری بسیار زیادی را مشاهده کرد. از مهم ترین محصولات با نوردهی بالا می توان به پروژکتور ها اشاره کرد. این محصولات با داشتن قابلیت های بسیار زیاد خود می توانند بهترین بازدهی را نیز داشته باشند. قطعات به کار رفته در این محصولات را می می توان در دسته بندی های مختلف و متنوعی نیز قرار داد. در هر مکانی نورپردازی بسیار مهم می باشد. پروژکتور ها می توانند با مقدار نور بسیار زیاد خود فضای بسیار زیادی را پوشش دهند. این محصولات که نام های دیگر نیز در بازار شناخته می شوند دارای ویژگی های بسیار زیادی می باشند. می توانید از این محصولات در انواع مکان های سرپوشیده و رو باز به خوبی استفاده کنید.

تنوع بالا در این محصولات باعث شده است تا کیفیت بالایی را برای استفاده افراد مختلف مشاهده کرد. باید در نظر داشته باشید که این محصولات با داشتن توان های مختلف بسیار کاربردی می باشند. در انواع ساختمان ها و برج ها این محصولات برای نشان دادن نمای ساختمان ها نیز به کار گرفته می شوند. این محصولات برای نورپردازی دیوار ها بیشترین استفاده را دارند. باید در نظر داشته باشید که این محصولات می توانند بهترین کیفیت و کارایی را داشته باشند. این محصولات امروزه با استفاده از تکنولوژی های روز مورد استفاده قرار می گیرند. می توانید بهترین کیفیت و بازدهی را با مصرف بسیار کم مشاهده کنید.

ساختار کلی پروژکتور ها در تمامی نمونه ها حفظ شده است و تنها تفاوت ایجاد شده مربوط به لامپ های قرار گرفته در این محصولات می باشد. امروزه فناوری های ال ای دی و اس ام دی بیشترین کاربرد را در تولید این محصولات دارند. می توانید در رنگ بندی های مختلف و متنوعی انواع پروژکتور ها را در اختیار داشته باشید. طول عمر این مدل از لامپ ها بسیار بیشتر از نمونه های قدیمی تر می باشد. باید در نظر داشت که نوع نوری که این فناوری ها منتشر می کنند کاملا بی خطر می باشد. استفاده از این مدل پروژکتور باعث می شود تا در هزینه های جاری نیز به خوبی صرفه جویی شود.

پروژکتور

پروژکتور

انواع پروژکتور قدیمی

از انواع پروژکتور های موجود در بازار می توان به مدل های قدیمی اشاره کرد. این محصولات با توجه به ساختاری که داشتند در قسمت های مختلف مورد استفاده قرار می گرفتند. امروزه نیز در برخی از قسمت ها هنوز هم این محصولات استفاده دارند. فناوری ساخت این محصولات بسیار جالب توجه می باشد. در این محصولات از بخار عناصر مختلف برای پر کردن محفظه موجود استفاده می کردند. می توان در دسته بندی های بسیار زیادی این محصولات را قرار داده و بهترین نمونه های موجود را نیز انتخاب کرد. در نظر داشته باشید که این محصولات می توانند بهترین کارایی و زیبایی را نیز داشته باشند. از بهترین نمونه های موجود در این مدل می توان به موارد زیر اشاره کرده و هریک را شرح داد.

  • - مدل مدادی: این مدل از پروژکتور دارای فناوری بسیار قدیمی می باشد. این مدل از نورافکن برای روشن کردن مکان های بزرگ مانند انبار ها و کارخانه ها مورد استفاده قرار می گرفتند. این مدل با داشتن ساختار ساده خود و با توجه به قیمت مناسبی که دارند امروزه نیز در برخی از مکان ها مورد استفاده قرار می گیرند. نور موجود در این محصولات آفتابی بوده و بسیار عالی می باشد.
  • - مدل متال هالید: لامپ به کار رفته در این مدل از نوع متال هالید بوده و نوردهی بسیار خوبی را نیز دارد. این مدل در توان های 20 تا 2000 وات تولید شده و قابل استفاده می باشد. می توان در قاب های بسیار متنوعی از این محصولات نهایت استفاده را داشت. این محصولات دارای یک عیب نیز می باشند. تاخیر در روشن و خاموش شدن باعث شده است تا مقداربی انرژی بیشتری را تلف کنند. معمولا برای روشن شدن به صورت کامل باید 4 تا 5 دقیقه زمان را صرف کنید.
  • - مدل بخار جیوه: این مدل از پروژکتور دارای طول عمر بسیار بالایی می باشد. در لامپ این محصولات از بخار جیوه استفاده شده است. این محصولات بازدهی بسیار کمتری را دارند که باعث شده است تا کمتر مورد استفاده قرار گیرند.

 

تنوع بالا

تنوع بالا

نسل جدید پروژکتور

پروژکتور های امروزه دارای ویژگی های بسیار زیادی می باشند. می توان از این محصولات در زمینه های مختلف و متنوعی استفاده کرد. باید در نظر داشته باشید که این محصولات امروزه بدون نیاز به گاز های مختلف به کار گرفته می شوند. این محصولات با داشتن فناوری های اس ام دی به خوبی می توانند نور بسیار زیادی را تولید کنند. توان های مختلف در این محصولات با میزان نوردهی بسیار بالا می توانند برای قسمت های مختلف مناسب باشند. ساختار به کار رفته در این محصولات به گونه ای است که با حجمی کم نور بسیار زیادی را تولید می کنند. این پروژکتور ها با داشتن کیفیت های بسیار بالای خود دارای طول عمر زیادی نیز می باشند.

از دیگر ویژگی های موجود در این محصولات می توان به وزن بسیار مناسب آن ها اشاره کرد. باید در نظر داشت که وزن کم این محصولات باعث شده است تا بتوانید به راحتی در قسمت های مختلف آن ها را نصب کنید. این محصولات یک قابلیت بسیار جذاب دیگر را نیز دارند که می توان به خوبی از آن استفاده کرد. می توانید با هزینه ای بسیار کم آن ها را تعمیر کنید. تعمیر این محصولات در صورت خرابی باعث می شود تا بالاترین بازدهی را نیز مشاهده کنید. این محصولات می توانند به خوبی برای استفاده های مختلف مناسب باشند.

یکی از دیگر مزایای این مدل از پروژکتور ابعاد کوچک آن ها می باشد. مصرف کم انرژی در این محصولات باعث شده است تا هزینه های شما در مدت زمانی مشخص به راحتی جبران شود. در مقایسه با مدل های قدیمی این محصولات از هر نظر مقرون به صرفه تر و قوی تر می باشند. گرمای کم تولید شده در این محصولات باعث شده است تا بتوان کمترین آسیب را به ساختار این محصولات مشاهده کرد. برای کم کردن دمای این محصولات نیز از هیت سینک های مخصوصی استفاده می کنند.

تنوع بالا

تنوع بالا

جمع بندی

 در آخر می توان بیان داشت که این محصولات با توجه به کاربرد های بسیار زیادی که دارند برای مکان های مختلف مناسب می باشند. باید در نظر داشته باشید که پروژکتور ها با فناوری های مختلف باید به درستی انتخاب شوند.

 

 

انواع پروژکتور ال ای دی SMD با فناوری جدید که دارای نور دهی بالا ، مصرف انرژی کمتر و همچنین طول عمر بالا در وات و توان های مصرفی متفاوت با برند های مختلف و سایز های متنوع را می توان با بهترین قیمت و کیفیت از سایت برق ویژن تهیه و خریداری کرد.

 

بازخوردها
    ارسال نظر
    (بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
    • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
    • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
    • - لطفا فارسی بنویسید.
    • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
    • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد